Skip to main content

Hier kun je alle vragen vinden die al eens zijn gesteld.
Mocht je toch nog een vraag hebben en je kunt het hier niet vinden neem dan contact met ons op.

Ik krijg "Inloggen is geweigerd! Het account is geblokkeerd of het is nog niet geactiveerd" te zien bij het inloggen

Als je dit boven het inlogscherm krijgt "Inloggen is geweigerd! Het account is geblokkeerd of het is nog niet geactiveerd." dan kan het zijn dat je het account nog niet geactiveerd hebt.
Na het aanmaken krijg je een mailtje met een link waarop je moet klikken om het account te bevestigen.

Het kan ook zijn dat beheer je account geblokkeerd heeft.
Dit kan zijn als je beheer vermoed dat je je wachtwoord hebt gebruikt als gebruikersnaam.

Neem contact op met beheer en we helpen je verder.

Het lukt me niet om een account aan te maken

Als het je niet lukt om een account aan te maken neem dan contact op met het webbeheer.
Dan zoeken we samen naar een oplossing.
Als je een melding op het scherm krijgt dan ontvangen we graag daarvan een screenshot als je dit kunt maken, je kunt deze dan uploaden bij het contactformulier.

Mijn account is geblokkeerd

Als je account geblokkeerd is dan heb je geen toegang meer.
We blokkeren accounts als we denken dat er iets niet klopt.
Neem contact met ons op en we zoeken samen naar een oplossing om je account weer te activeren.

Ik moet mijn wachtwoord verplicht opnieuw instellen

Dit bericht krijg je als het beheer het noodzakelijk vindt dat je het wachtwoord opnieuw moet instellen.
Je kunt gewoon inloggen maar als je dan verder wil klikken kom je op de pagina voor het herinstellen en moet je een nieuw wachtwoord aanmaken.
Je mag dan niet je huidige wachtwoord gebruiken.
Kom je er niet uit neem dan contact op met het webbeheer.